Haluaisin vain tietää, että onko sellaista kirjaa kuin Humppaa pumppaa suujumppaa missään kirjastoissa, ja onko lainattavissa? En kyllä tiedä miten kirjan…

Kysytty

Haluaisin vain tietää, että onko sellaista kirjaa kuin Humppaa pumppaa suujumppaa missään kirjastoissa, ja onko lainattavissa? En kyllä tiedä miten kirjan nimi kirjoitetaan. Kuulin tälläisestä kirjasta tarhasta, kun lapseni ei osaa vielä sanoa s- ja r-kirjainta, niin tarhasta suositeltiin tätä kirjaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ihan samannimistä asiaa en löydä, mutta olisikohan kysymyksessä laulu "Humppaa pumppaa kuningas jumppaa", joka on laulukirjasssa nimeltään Olin laulukirja, Otava 2000. Tämä julkaisu löytyy varmasti monista kirjastoista.