Haluaisin titää mitä muita kirjoja Marilyn Kaye:lta on ilmestynyt kuin Replica-sarja? P.S tarvitsisin tiedon mahdollisimman nopeasti sillä teen esietelmän Kaye…

Kysytty

Hei! Haluaisin titää mitä muita kirjoja Marilyn Kaye:lta on ilmestynyt kuin Replica-sarja?
P.S tarvitsisin tiedon mahdollisimman nopeasti sillä teen esietelmän Kaye:sta.Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kayelta ei ole suomennettu Replica-sarjan lisäksi muita teoksia.
Lisätietoja kirjailijasta ja hänen tuotannostaan löytyy mm. tämän palvelun arkistosta asiasanalla Kaye Marilyn.
Kirjailijan kotisivun osoite on http://www.marilynkaye.com