Haluaisin tilata uuden kirjastokortin, sillä olen mennyt naimisiin.

Kysytty

Hei! Haluaisin tilata uuden kirjastokortin, sillä olen mennyt naimisiin.

Vastaus

Vastattu

Ota kuvallinen henkilöllisyystodistus mukaan ja piipahda missä tahansa HelMet-kirjastossa, niin henkilötietosi korjataan rekisteriin ja tarvittaessa kortti vaihdetaan. Kortin vaihtaminen ei ole täysin välttämätöntä, mutta allekirjoituksen muuttumisen takia toki järkevää.

Kaikki rekisterimuutokset, joita ei voi tehdä itse verkossa (osoite, puhelinnumero, sähköposti, PIN-koodi), täytyy tietosuojasyistä tehdä kirjastossa.

Heikki Poroila