Haluaisin tilata kirjan, jota ei ole kokoelmissanne: Barbara Tuchman - The march of folly (1984). Voinko tilata kirjan kauttanne, kun sitä muista kirjastoista…

Kysytty

Haluaisin tilata kirjan, jota ei ole kokoelmissanne: Barbara Tuchman - The march of folly (1984). Voinko tilata kirjan kauttanne, kun sitä muista kirjastoista löytyy? Haluaisin siis tilata kirjan samantein, jos mahdollista.

Vastaus

Vastattu

Barbara Tuchmanin kirja The march of folly : From Troy to Vietnam (1984) löytyy HelMet-kokoelmasta Pasilan kirjavarastosta, mistä sen voi tilata oman kirjaston kautta kaukolainaksi. Kirja löytyy myös Tampereelta ja Kuopion Varastokirjastosta sekä ruotsinkielisenä käännöksenä mm. Porvoosta.

Heikki Poroila