Haluaisin tietoa kirjailijasta Dahlbäck, Helena koulu esitelmää varten mieluiten aika nopeasti?

Kysytty

Haluaisin tietoa kirjailijasta Dahlbäck, Helena koulu esitelmää varten mieluiten aika nopeasti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kirjailijasta ei löytynyt suomeksi tietoa, kirja-arvosteluja kyllä. Tässä linkki ruotsinkieliselle internet-sivulle, jossa kustantamo Bonnier esittellee kirjailijan. Selviydyt siitä varmasti "kouluruotsilla",
http://www.bonniercarlsen.se/v2/writer.asp?id=14013 .

Työniloa!