Otsikko
Haluaisin tietää Viiskko karkuteillä juonen lopusta hiukkasen. Itse luin kyllä kirjan, mutta en muista siitä hyvin ja en tiedä miten selittäisin sen.

Kysytty

Haluaisin tietää Viiskko karkuteillä juonen lopusta hiukkasen. Itse luin kyllä kirjan, mutta en muista siitä hyvin ja en tiedä miten selittäisin sen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Siitä kun itse luin kirjan, on niin kauan, että en osaa varmaankaan aivan kunnolla vastata kysymykseen. Kun tässä nopeasti silmäilen teoksen loppua, näyttäisi siltä, että siinä pelastetaan kidnapattu lapsi ja poliisi kutsutaan hoitamaan rikolliset. Ja lopuksi Viisikko jatkaa lomaa. Paras olisi, että katselisit teoksen loppuosaa itse, varmaankin tapahtumat palaavat mieleesi. Sinun kannattaa kertoa loppu ihan omin sanoin. Löysin netistä muutaman kuvauksen teoksen alusta. Joissakin viitattiin vähän pidemmällekin. Ehkä sinun kannattaisi katsoa avuksi näitä sivuja:
http://www.peda.net/verkkolehti/valkeakoski/roukko/4a?m=content&a_id=42
http://web.seinajoki.fi/Kirjasto/new_lasten/ki_sal01.htm