Otsikko
Haluaisin tietää, onko Tuija Lehtiseltä ilmestynyt kirjaa, jossa päähenkilöllä on bulimia ja hän rakastuu johonkin poikaan jne.?

Kysytty

Hei. Haluaisin tietää, onko Tuija Lehtiseltä ilmestynyt kirjaa, jossa päähenkilöllä on bulimia ja hän rakastuu johonkin poikaan jne.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuija Lehtisen kirjojen monista aiheista en löytänyt bulimiaa, mutta kirjan Vaniljasyndrooma päähenkilönä on lihavuuteensa humoristisesti suhtautuva Milli - ja ihastuminenkin yksi kirjan aiheista. Bulimiaa sairastavasta tytöstä taas kerrotaan esim. Julia Bellin kirjassa Ahmatti ja Reija Kaskiahon kirjassa Pientä purtavaa.