Haluaisin tietää, minä vuonna Sveet Valley High -trillerisarjan kirja Talo jyrkänteellä on ilmestynyt alkuperäiskielellä?

Kysytty

Haluaisin tietää, minä vuonna Sveet Valley High -trillerisarjan kirja Talo jyrkänteellä on ilmestynyt alkuperäiskielellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kate Williamin teos No Place to Hide on ilmestynyt vuonna 1988. Se on Sweet Valley High –trillerisarjan kolmas osa, jonka Johanna Henrikson on suomentanut vuonna 2001 nimellä Talo jyrkänteellä. Kirjan copyright on sekä kirjailijalla että sarjan luojalla Francine Pascalilla.