Haluaisin tietää että onko se metsolat tv sarjan Leppävaaran talo nykyään vielä pystyssä ja saman värinen kuin metsoloissa millä paikka kunnalla kuka sen…

Kysytty

Moi haluaisin tietää että onko se metsolat tv sarjan Leppävaaran talo nykyään vielä pystyssä ja saman värinen kuin metsoloissa millä paikka kunnalla kuka sen omistaa nykyään

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kiitos kysymyksestäsi! Saimme selville, että talo on kyllä pystyssä, mutta se on yksityisomistuksessa. Väriltään talo on nyt punainen.

Leppävaaran tila sijaitsee Mouhijärvellä. Mouhijärvi on liittynyt osaksi Sastamalan kaupunkia vuonna 2009.

Facebookissa on ryhmä Metsolat, jossa käydään vilkasta keskustelua sarjaan liittyvistä asioista, joten sieltä

saisi varmaan lisää mielenkiintoista tietoa.

5 ääntä

Kommentit

Onko Metsoloiden kesämökki missä,ja entäs Kaukovaaran talo?