Haluaisin saada itselleni Jukka Leppilammen säveltämän laulun "Aasi ja timpurin muija" nuotin. Olen harrastelijalaulaja ja haluaisin opetella laulun.

Kysytty

Haluaisin saada itselleni Jukka Leppilammen säveltämän laulun "Aasi ja timpurin muija" nuotin. Olen harrastelijalaulaja ja haluaisin opetella laulun.

Vastaus

Vastattu

Valitettavati tätä Jukka Leppilammen säveltämää ja Heimo Hatakan sanoittamaa laulua Aasi ja timpurin muija ei ole ainakaan toistaiseksi julkaistu nuottina.

Heikki Poroila