Otsikko
Haluaisin lukea Turgenevin Kissa sateessa. Mihinkähän teokseen se mahtaa sisältyä?

Kysytty

Haluaisin lukea Turgenevin Kissa sateessa. Mihinkähän teokseen se mahtaa sisältyä?

Vastaus

Vastattu

Ei löytynyt tietoa, että Turgenevilla olisi teosta tai teoksen osaa nimeltä Kissa sateessa. Sen sijaan Hemingwaylta löytyy kyseisen niminen novelli. Olisitkohan mahdollisesti muistanut tekijän väärin? Hemingwayn Kissa sateessa sisältyy mm. novellikokoelmaan Ensimmäiset 49 kertomusta.

Kirjasampo. Kissa sateessa.