Haluaisin kirjoja, joissa kerrottaisiin aivokalvotulehduksesta.

Kysytty

Haluaisin kirjoja, joissa kerrottaisiin aivokalvotulehduksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksittäistä kirjaa aivokalvotulehduksesta tai aivokalvontulehduksesta ei löydy, mutta esim. seuraavissa teoksissa kerrotaan tästa sairaudesta: Suomalainen lääkärikeskus : 3 (1996, s. 187-189), Terveysfacta : 1 : A-G (1996, s. 31), Kodin terveyskirjasto: tartuntataudit (1993, s. 92-93) ja Heikki Takala: Joka kodin suuri lääkärikirja (2000, s. 426-427).