Otsikko
Etsinnässä 80-luvulla minulle luettu satukirja. Muistaakseni kirjassa saattoi olla useampia satuja (ihan varma tästä en ole), mutta yhdessä sadussa oli sininen…

Kysytty

Hei! Etsinnässä 80-luvulla minulle luettu satukirja. Muistaakseni kirjassa saattoi olla useampia satuja (ihan varma tästä en ole), mutta yhdessä sadussa oli sininen possu, joka osasi lentää. Olisikohan mitään tietoa, mistä kirjasta on kyse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kollega ehdotti Elina Karjalaisen kirja Ensiaapinen (1991). S-kirjaimen kohdalla on runo Sininen sika sai siivet.  Runo alkaa seuraavasti: "Sininen sika sai unessa siivet..."

Linkki kirjan tietoihin Helle-kirjastoissa:

https://helle.finna.fi/Record/helle.35145?sid=4102831844