Etsin TV-näytelmää, joka on esitetty noin viisi vuotta sitten televisiossa. Erityisesti kirjaa, johon se pohjautuu, mutta TV-näytelmän nimestäkin on hyötyä…

Kysytty

Etsin TV-näytelmää, joka on esitetty noin viisi vuotta sitten televisiossa. Erityisesti kirjaa, johon se pohjautuu, mutta TV-näytelmän nimestäkin on hyötyä. Sisällöstä: Siinä IT-alan työntekijä tekee omista syistään johtuen pankille koston suunnittelemalla ja suorittamalla pankin tilien täydellisen sotkemisen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Tove Idströmin käsikirjoittama ja Peter Lindholmin ohjaama tv-sarja Ilman kavaluutta (1996).
Sarjan päähenkilö tosin on opettaja, muilta osin juoni voisi sopia. Sarjan tekstiä ei ole julkaistu kirjana. Ylen Tallennemyynti on julkaissut sarjasta videon, joka on saatavissa useista kirjastoista.