Otsikko
Etsin teosta Leech: English in Advertising. En löytänyt sitä hakemalla. Voiko olla, ettei teosta todellakaan ole?Oulun yliopistossa teos menee kuulemma…

Kysytty

Etsin teosta Leech: English in Advertising. En löytänyt sitä hakemalla. Voiko olla, ettei teosta todellakaan ole?Oulun yliopistossa teos menee kuulemma kuumille kiville, eikä varausjonon loppua näy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmiin kyseistä kirjaa ei sisälly. Helsingin yliopiston kirjastoissa kirjaa on useita kappaleita. Heidän tietokannastaan Helkasta, voitte etsiä lisätietoja. Helkaan pääsette esim kirjaston koneen kotisivulta http://www.lib.hel.fi valitsemalla kohdasta Hakemisto Helka.