Etsin tangon: Ruusun Orja nuotteja san/säv. Erkki Laurokari (en ihan varma) vuosi -76

Kysytty

Etsin tangon: Ruusun Orja nuotteja san/säv. Erkki Laurokari (en ihan varma) vuosi -76

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erkki Laurokarin sävellys "Orjanruusu" on julkaistu nuottina vain kokoelmassa "Kirje Karjalaan" (Fazer FM105133, 1971), joka näyttää olevan harvinainen julkaisu. Se löytyy kuitenkin ainakin Musiikkiarkistosta (entinen Japa) (https://www.musiikkiarkisto.fi/), mistä sitä kannattaa kysellä.

Heikki Poroila