Otsikko
Etsin Solveig von Schoultzin kirjaa De sju dagarna. Mistä se on lainattavissa? Onko sitä käännetty suomeksi?

Kysytty

Etsin Solveig von Schoultzin kirjaa De sju dagarna. Mistä se on lainattavissa? Onko sitä käännetty suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on lainattavissa useista pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoista. Painokset ovat vuosilta 1942 ja 1987. Kirjastot ja saatavuustiedot näet täältä: www.helmet.fi Kirjoita ruutuun nimi ilman de-artikkelia. De sju dagarna on suomennettu vuonna 1948 nimellä Seitsemän päivää.