Etsin Sidney Sheldonin kirjaa, joka kertoo nuoresta tytöstä, joka ampuu isänsä samana iltana kun tytön äiti on kuollut.

Kysytty

Etsin Sidney Sheldonin kirjaa, joka kertoo nuoresta tytöstä, joka ampuu isänsä samana iltana kun tytön äiti on kuollut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme löytäneet tätä kirjaa. Sidney Sheldonin teoksia voi selata ja juonia tutkia Kirjasammossa. Niistä ehkä Sydänyön muistot tai Timanttidynastia voisivat sopia kuvaukseesi.

Kollega vinkkasi, että juoni saattaisi vastata Danielle Steelin romaania Torjuttu totuus (engl. Malice).

Tunnistaisiko joku lukijoistamme juonen?