Otsikko
Etsin saksankielisiä sanoja Pirkko Mannolan 60-luvulla levyttämään biisiin, jonka nimi on englanniksi Who put the Bomp in the Bomp (Bomp, Bomp). Suomeksi se…

Kysytty

Hei!

Etsin saksankielisiä sanoja Pirkko Mannolan 60-luvulla levyttämään biisiin, jonka nimi on englanniksi Who put the Bomp in the Bomp (Bomp, Bomp). Suomeksi se lienee ollut nimellä Maailman paras levy. Biisissä toistuu bombabomit ja ramalamadingdongit laulun sanoissa. Olen löytänyt englanninkieliset sanat ja jonkinlaiset suomenkielisetkin, mutten saksankielisiä. Jos tietäisi laulun nimen saksaksi (tai onhan se voinut olla tuo sama englanninkielinen nimikin), voisi ehkä löytyä saksankieliset sanat.
Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Pirko Manolan (!) saksankielinen versio Who put the Bompista on Wikipedian mukaan nimeltään "Bam-schi-bam"

https://fi.wikipedia.org/wiki/K%C3%BCsse_im_Mondschein

Venäläisellä subscribe.ru -sivustolla on Bam-schi-bamin saksankieliset sanat, mutta ei ole varmuutta ovatko ne oikein

https://subscribe.ru/group/nemetskij-yazyik-estradnyih-pesen/2975346/