Etsin nuottia Kaija Koon esittämään kappaleeseen "Sydän vähän kallellaan".

Kysytty

Hei! Etsin nuottia Kaija Koon esittämään kappaleeseen "Sydän vähän kallellaan".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tätä Matti Mikkolan ja Eppu Kososen säveltämää ja Paula Vesalan sanoittamaa laulua Sydän vähän kallellaan ei ole ainakaan toistaiseksi julkaistu nuottina, joten ainoa keino voi olla yrittää kysellä sitä suoraan tekijöiltä tai kustantajalta (Warner).

Heikki Poroila