Etsin nuotteja ja sanoja Georg Malmsténin lauluun "Laulu viisaalle sydämelle, ruotsiksi Sång till ett klokt hjärta. Muistaakseni Barbara Helsingius on laulanut…

Kysytty

Etsin nuotteja ja sanoja Georg Malmsténin lauluun "Laulu viisaalle sydämelle, ruotsiksi Sång till ett klokt hjärta. Muistaakseni Barbara Helsingius on laulanut levylle ruotsiksi, kuten myös Malmstén itse.

Vastaus

Vastattu

Haku Suomen kansallisdiskografiasta ja muualta Finnasta tuottaa tulokseksi vain äänitteitä ja videoita, joten näyttää siltä että kyseistä kappaletta ei ole julkaistu nuottina

https://kansalliskirjasto.finna.fi/Search/Results?lookfor=%22viisaalle+syd%C3%A4melle%22+malmsten&type=AllFields&hiddenFilters%5B%5D=%23%3A%28%28building%3A0%2FNLF%2F%29+OR+%28building%3A1%2Fhelka%2F339%2F%29%29+NOT+%28building%3A1%2FNLF%2Farto%2F%29&limit=20