Otsikko
Etsin kirjaa nimelta Päiväkirjani päämajasta 1941-1944 ISBN 951-0-19593-6 Löytyykö jostain?

Kysytty

Etsin kirjaa nimelta Päiväkirjani päämajasta 1941-1944
ISBN 951-0-19593-6
Löytyykö jostain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa löytyy Helsingistä Pasilan, Pohjois-Haagan ja Puistolan kirjastoista sekä Vantaalta Myyrmäen, Martinlaakson ja Pähkinärinteen kirjastoista. Vanhempaa painosta löytyy Pasilan, Kauniaisten ja Tapiolan kirjastojen varastoista.

Mikäli edellä mainitut kirjastot eivät sijaitse lähellä, voi kyseisestä kirjasta käydä tekemässä varauksen omassa lähikirjastossa. Sen jälkeen kirja lähetetään asiakkaan toivomaan kirjastoon.