Otsikko
Etsin kirjaa jossa on tapauksia koirista ja koiraihmisistä oikeudessa: ostaja on haastanut kasvattajan oikeuteen värivirheestä, sairaasta koirasta yms. yms…

Kysytty

Etsin kirjaa jossa on tapauksia koirista ja koiraihmisistä oikeudessa: ostaja on haastanut kasvattajan oikeuteen värivirheestä, sairaasta koirasta yms. yms. Ennakkotapauksia ja käräjäoikeuden päätöksiä.
En millään löydä mistään kirjan nimeä, tekijästä puhumattakaan. "Koirahyllyssä" tämä kirja ei ole, ennemminkin siellä "laki"puolella..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaan jompaakumpaa näistä:
Jaakonsaari, Tuula: Koiralakikirja
Hallgren, Anders: Koiraongelmia ja ongelmakoiria.
Kumpikin kirja löytyy Helmet-haun kautta.
www.helmet.fi