Etsin kirjaa, jonka tekijä on J.R. WIRKS ja nimi The Social Fani(loppu epäselvä ja viimeinen sana) works

Kysytty

Etsin kirjaa, jonka tekijä on J.R. WIRKS ja nimi The Social Fani(loppu epäselvä ja viimeinen sana) works

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee teos
Hicks, J. R.
Yhteiskunnan taloudellinen rakenne / J. R. Hicks, suomentanut Väinö Tanner. Helsinki: Tammi, 1948. - 210, [1] s. Alkuteos: The social framework.
Teoksesta on ilmestynyt suomeksi kaksi painosta (1948 ja 1952). Esim. Helsingin kaupunginkirjaston varastosta löytyy suomenkielisestä laitoksesta myös lainattava kappale. Alkukielinen teos on tilattavissa kaukolainaksi oman lähikirjastonne kautta.