Etsin kirjaa, joka sisältäisi lasten ajatuksia ja selityksiä eri aiheista. Erityisesti kiinnostaa lasten selitykset avioliitosta, naimisiin menosta ja yhdessä…

Kysytty

Hei,

etsin kirjaa, joka sisältäisi lasten ajatuksia ja selityksiä eri aiheista. Erityisesti kiinnostaa lasten selitykset avioliitosta, naimisiin menosta ja yhdessä olosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lasten ajatuksia ja selityksiä eri aiheista löytyy mm. kirjoista: "Lasten ajatuksia äidistä", "Lasten ajatuksia rakkaudesta", "Orvokkini tummasilmä" sekä "Menittekö te bussilla naimisiin... ja muita lasten tärkeitä kysymyksiä".

Nämä kirjat löytyvät myös kotipaikkakuntasi kirjastosta. / Voit kysyä kirjoja omasta kirjastostasi.