Otsikko
Etsin erästä jännitys/dekkari (en muista maata, enkä oikeastaan mitään muuta) osastolta olevaa kirjaa jossa on perhe (muistaskseni 4 henkinen) jonka isä on…

Kysytty

Etsin erästä jännitys/dekkari (en muista maata, enkä oikeastaan mitään muuta) osastolta olevaa kirjaa jossa on perhe (muistaskseni 4 henkinen) jonka isä on asianajaja joka puolustaa roistoja Ja sen vuoksi koko perhe joutuu erinäisten 'kosto' iskujen uhreiksi kuuntelin tätä joko storytel tai bookbeat palvelussa hetken, mutta nyt en löydä sitä, koska jouduin uuden s-postin takia tekemää molempiin uudet tilit ja näin ollen meni koko oma kirjahylly uusiksi, APUA!!

Vastaus

Vastattu

Hei, emme varmuudella osaa sanoa mistä kirjasta on kysymys, koska niin monissa jännäreissä on päähenkilönä asianajaja.

Kyselimme kollegoilta ja meille ehdotettiin paria kirjailijaa, johon kysymyksesi voisi täsmätä: Karin Slaughter (Hyvä tytär) ja ehkä joku

John Grishamin kirjoista.