Etsin Beritin esittämän kappaleen Ystäväni muistathan sanoja ja nuotteja.

Kysytty

Etsin Beritin esittämän kappaleen Ystäväni muistathan sanoja ja nuotteja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tämä Timo Mäenpään säveltämä ja sanoittama laulu "Ystäväni, muistathan" kuuluu niihin tunnettuihin lauluihin, joista ei ole koskaan julkaistu nuottia.

Musiikkiarkisto JAPAssa on laulun nuotinnoksesta kuitenkin valokopio, joten sinne kannattaa ottaa yhteyttä ja kysyä, voisiko siitä saada kopion. Sähköpostiosoite on info@musiikkiarkisto.fi, puhelinnumero (arkisin 10-16) on (09) 757 0040.

Heikki Poroila