Enoni oli yksi ensimmäisistä rauhanturvaajista ja yritän löytää missä hän palveli ja koska..... Nimi on [..] ja kotoisin [...]. Palveluksesta yli 40 vuotta…

Kysytty

Hei!
Enoni oli yksi ensimmäisistä rauhanturvaajista ja yritän löytää missä hän palveli ja koska..... Nimi on [..] ja kotoisin [...]. Palveluksesta yli 40 vuotta aikaa.... Hänestä muistaakseni oli jotain juttua paikallisessa lehdessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuonna 1982 julkaistu kaksiosainen Suomalaiset sinibaretit -kirjasarja sisältää matrikkelin suomalaisista rauhanturvaajista, jotka ovat osallistuneet YK:n rauhanturvatoimintaan aina ensimmäisestä Suezilla vuonna 1956 alkaneesta rauhanturvaoperaatiosta lähtien.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tuon kaksiosaisen kirjan lisäksi on ilmestynyt myös vastaava yksiosainen teos vuonna 1973. Kirjojen matrikkeleissa on jonkin verran eroavaisuuksia. Joko eno on löytynyt? Minulta löytyy nuo kirjat, voin tarkistaa kirjojen matrikkelit jos kysyjä ottaa yhteyttä. Kirjastonhoitaja voi välittää sähköpostiosoitteeni kysyjälle.

Välitetty on. Terv. Kirjastonhoitaja