En löydä runon tekijää (vuotta) mistään. Voisitko auttaa. Kalle ja Heikki saman peiton alla makkaa, kumpikin uninallen kainaloonsa nakkaa. Kalle peukaloaan…

Kysytty

En löydä runon tekijää (vuotta) mistään. Voisitko auttaa.

Kalle ja Heikki saman peiton alla makkaa, kumpikin uninallen kainaloonsa nakkaa.
Kalle peukaloaan immee, uniriepu samalla hankaa nennee.
Heikki varmaankin jo hauskaa unta näkkee, kun unissansa huutaa: tule Kalle kanssani laskee mäkkee.
Kalle vaan kylkeään kääntää ja tiukan pierun Heikin peiton alle vääntää.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runoilija on ilmeisesti Tapio Still. Runo löytyy mm. seuraavasta sivustosta  https://katisa.vuodatus.net/lue/2008/10/runoja-ja-loruja