Eero Avenin laulamaan lauluun Naltioon mistä löytäisin sanat,,,,,

Kysytty

Eero Avenin laulamaan lauluun Naltioon mistä löytäisin sanat,,,,,

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Kemin eikä Suomen kirjastoissa ole nuottivihkoa (sanoja) Eero Avenin kappaleelle Naltioon.
Ainut mistä sanat voisi saada on kuunnella ne Avenin CD-levyltä.
Kemin kirjaston musiikkiosastolla kappale löytyy Avenin CD:ltä Miljoona ruusua. Kappaleessahan on "Uraliin"-laulun sävel.

5 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kyseleppä Savukoskilaisilta niin sanat löytynee. Meri-Matilla varmaan on vihkossa ja jos ei vihkossa niin muistissa.
Ne sanat on kai muotoillut Lokka Olli, mutta hän on jo autuaammilla porolaitumilla paimentamassa.