Asun Salossa. mikä olisi lähin kirjasto, josta saisin kirjallisuutta, joka käsittelee "operaatio Birke"'ä?

Kysytty

Asun Salossa. mikä olisi lähin kirjasto, josta saisin kirjallisuutta, joka käsittelee "operaatio Birke"'ä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Operaatio Birke"'stä löytyy tietoa mm. seuraavista kirjoista, jotka kaikki ovat lainattavissa Salon pääkirjastosta:

Thorban, F. W.: Petsamon ja Kirkkoniemen torjuntataistelut 1944 : operaatiot Birke ja Nordlicht : viimeiset Jäämeren rintaman taistelut lokakuussa 1944, vetäytyminen Pohjois-Norjaan sekä sodan loppu Lyngenin ja Narvikin alueella

Ziemke, Earl F : Saksalaisten sotatoimet Pohjolassa

Mann, Chris : Hitlerin sota pohjoisessa

Jatkosodan historia, osa 5

Kallioniemi, Jouni: Lapin sota 1944-1945 : Suursodan loppunäytös pohjoisessa

Suomi sodassa : Talvi- ja jatkosodan tärkeät päivät

Kulju, Mika : Tornion maihinnousu 1944.Lapin sodan avainoperaatio.

Muutakin aiheeseen liittyvää kirjallisuutta löytyy Salon pääkirjastosta.

Salon kirjastoon voidaan tilata aineistoa myös kaukolainana Suomen muista kirjastoista, jos kirjastomme omasta kokoelmasta ei sitä löydy.