Asiakkaamme tahtoo lainata Lux aeterna- nuottikokoelman osa 1 ja 2:n, onko niitä olemassa kahta osaa? Itse löysin yhden teoksen: Lux æterna (Gehrman, cop. 1991…

Kysytty

Asiakkaamme tahtoo lainata Lux aeterna- nuottikokoelman osa 1 ja 2:n, onko niitä olemassa kahta osaa? Itse löysin yhden teoksen: Lux æterna (Gehrman, cop. 1991). Mutta onko olemassa toista osaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä sarjassa on julkaistu myös osa 2 (Gehrman 2000). Se löytyy esimerkiksi HelMetin kokoelmasta tätä kautta: http://luettelo.helmet.fi/record=b2030810~S9*fin. Sen saa kaukolainaksi Kittilään kuten muunkin HelMet-aineiston.

Heikki Poroila