Otsikko
Asiakastietokoneet-sivullanne kerrotte näin "Kirjastoista löytyy ohjelmistoja ja lisälaitteita tilanteeseen kuin tilanteeseen" ja "tarjolla on mm. Polttava cd…

Kysytty

Hei.

Asiakastietokoneet-sivullanne kerrotte näin "Kirjastoista löytyy ohjelmistoja ja lisälaitteita tilanteeseen kuin tilanteeseen" ja "tarjolla on mm. Polttava cd/dvd."

Missähän toimipisteissä sellaisia on??? Kyseisestä maininnasta ei ole minkäänlaista linkkiä eteenpäin. Vai onko tämä vain epärehellistä mielikuvamainontaa???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Polttava cd/dvd -asema löytyy neljältä koneelta Helsingin kaupunginkirjaston Kohtaamispaikan -toimipisteestä Lasipalatsilta.

Koneita voit varata sivulla https://varaus.lib.hel.fi/fastsearch

Laitoin viestin Helmet-sivujen ylläpitäjille, jotta linkki lisättäisiin.