Asiakas kyseli kirjaa, ilmeisesti kuvakirja vuodelta 2005 tai 2006. Kannessa punatiilinen muuri ja kirja suorakaiteen muotoinen. Pelottava kirja, jossa veli…

Kysytty

Asiakas kyseli kirjaa, ilmeisesti kuvakirja vuodelta 2005 tai 2006. Kannessa punatiilinen muuri ja kirja suorakaiteen muotoinen.
Pelottava kirja, jossa veli kiusaa sisartaan. Veli menee lumottuun metsään muurin läpi tai sitten se muuri oli lumottu...sisko seuraa perässä ja huomaa veljen muuttuneen kivipatsaaksi. Kirja tuntui lapsesta tosi pelottavalta, mikähän olisi kirja nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Useampi kollega on sitä mieltä, että olisi Anthony Brownen Tunneli. Tosin vuodelta 1989.