Asiakas etsii kirjoja pianomusiikista, jotka on kirjoittanut Terganza. Pitäisi olla ranskalainen... En löydä tuota nimeä, olisiko joku sinnepäin?

Kysytty

Asiakas etsii kirjoja pianomusiikista, jotka on kirjoittanut Terganza. Pitäisi olla ranskalainen... En löydä tuota nimeä, olisiko joku sinnepäin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kävin läpi kaikki HelMet-kokoelman pianoaiheisen kirjallisuuden, mutta lähellekään tuota nimeä "Terganza" ei löytynyt mitään. Kun myöskään googlaamalla ei löydy mitään järkevää, todennäköisesti tuossa hakusanassa on jokin virhe. Jos asiakkaalla ei ole antaa lähdettä, mistä hän on tämän tiedon saanut, on vaikea edetä mihinkään suuntaan. Teresa Berganza on laulaja, tuskin hän on pianosta mitään kirjoittanut - ja on sitä paitsi espanjalainen.

Heikki Poroila