Otsikko
Anna-Maija Raittilalla on eräs runo, minkä tunnettua katkelmaa paljon käytetään muistokirjoituksissa, suruadresseissa ym. Katkelma kuuluu näin: Ei ole varjoa…

Kysytty

Anna-Maija Raittilalla on eräs runo, minkä tunnettua katkelmaa paljon käytetään muistokirjoituksissa, suruadresseissa ym. Katkelma kuuluu näin: Ei ole varjoa kenenkään saapuvan yllä / On vain aamu / On vain perille pääsy. KYSYMYS KUULUU: Kuinka kuuluu tämä runo kokonaisuudessaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anna-Maija Raittilan runo Viimeinen aamu löytyy kokoelmasta Päivänvarjopuu, joka on ilmestynyt vuonna 1955. Raittilan kootut runot vuodelta 2003 sisältää myös kysyisen runon.