Otsikko
Akateemisesta suositeltiin äidilleni hauskaa kirjaa, jonka nimeksi äitini kuuli "Kaikki on koirien syytä". Kirjastossa ei tällä nimellä löytynyt mitään eikä…

Kysytty

Akateemisesta suositeltiin äidilleni hauskaa kirjaa, jonka nimeksi äitini kuuli "Kaikki on koirien syytä". Kirjastossa ei tällä nimellä löytynyt mitään eikä akateemiseen uudelleen soitettuamme paikalla oleva myyjä tunnistanut kirjaa. Tapahtumapaikka taisi olla Lontoo ja bussissa matkustettiin tms. Tuleeko mitään mieleen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Äidillenne suositeltu humoristinen teos on Alan Bennettin Epätavallinen lukija (Basam Books, 2008). Sanat "Kaikki on koirien syytä" löytyvät kirjan takakannen esittelytekstistä.

5 ääntä

Kommentit