Äitini on ollut innokas lukija, mutta ei oikein pysty lukemaan enää. Luin verkosta Celia palvelusta, josta lukuesteiset voivat lainat äänikirjoja. Celian…

Kysytty

Äitini on ollut innokas lukija, mutta ei oikein pysty lukemaan enää. Luin verkosta Celia palvelusta, josta lukuesteiset voivat lainat äänikirjoja. Celian sivuilla sanottiin, että tunnuksia voi hakea kirjastosta. Kysymys: Onnistuuko tämä Ison Omenan kirjastossa? Jos onnistuu niin tarvitseeko varata aikaa vai voiko tupsahtaa paikalle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Celia-tunnusten teko onnistuu kuulemma Ison omenan kirjastossa ihan lennosta.

Mukaan on hyvä varata kirjastokortti ja kuvalliset henkilöllisyyspaperit. (Kirjastokortista näkyvät mm. osoitetiedot kätevästi)

Jos haluaa asioida ajan kanssa ja rauhallisessa tilasssa, kannattaa varata aika joko soittamalla  (09) 8165 7723 tai Varaa kirjastolainen palvelusta netistä.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Saunalahden_kirjasto/Palvelut/Lainaa_kirjastolainen(49395)