Otsikko
Löytyisiköhän tätä kautta tietoa tästä "virtahevosta olohuoneessa"

Kysytty

Äitini hyllystä löytyi koriste-esine, Virtahepo. Materiaaleista en paljoa ymmärrä, mutta ei ole metallia. Mitään merkintöjä ei ole. Löytyisiköhän tätä kautta tästä "virtahevosta olohuoneessa" jotain tietoa. Painoa on hiukan alle 900 grammaa, pituutta melkein 25 cm ja korkeimmillaan 16 cm.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti meillä ei ole ammattitaitoa arvioida taiteen tekijöitä.

Neuvoa kannatta kysyä esim. Taidehuutokauppoja järjestäviltä yrityksiltä. Linkki Helander, Linkki Bukovskis  Linkki Hagestam