Ainakin 15 vuotta sitten tv: ssa nähty elokuva kahdesta vanhasta yksinäisestä miehestä. Toinen oli varautunut, pidättyvä, toinen otti elämän rennommin…

Kysytty

Ainakin 15 vuotta sitten tv: ssa nähty elokuva kahdesta vanhasta yksinäisestä miehestä. Toinen oli varautunut, pidättyvä, toinen otti elämän rennommin. Tapaavat sattumalta, ja pikkuhiljaa ystävystyvät, varovainenkin oppii enemmän nauttimaan elämästä. Elokuva sijoittui ehkä Englantiin tai Yhdysvaltoihin, ja sen nimessä oli jonkin säveltäjän nimi ( B:a kuunnellessa tms.) Lopussa miehet loikoilevat nurmikolla tähtiä katsellen.

Vastaus

Vastattu

Ihan kuvausta vastaavaa elokuvaa ei löytynyt. Tässä on kuitenkin elokuvia, joissa on vanhoja miehiä tai miesten epätodennäköisiä ystävyyksiä.

Grumpy Old Men - Äksyt vanhat herrat (1993)

The Odd Couple - Parittomat kaverukset (1968)

Bucket List - Nyt tai ei koskaan (2007)

Land Ho! (2014)