Otsikko
Äh, en keksi enää mistä muualta saisin vastauksen tähän. Joten kokeillaan. Yritän muistaa erään elokuvan nimen, mutta en löydä tätä elokuvaa vaikka kuinka haen…

Kysytty

Äh, en keksi enää mistä muualta saisin vastauksen tähän. Joten kokeillaan. Yritän muistaa erään elokuvan nimen, mutta en löydä tätä elokuvaa vaikka kuinka haen. Ongelma on että olin paljon nuorempi ja näin vain osan elokuvasta. Nyt haluaisin lainata elokuvan, mutta en tosiaan löydä sitä ilman nimeä.

Mitä muistan varmasti:
Päähenkilö oli nuori mies
Päähenkilöllä on erikoinen kyky nähdä kuolleita
Lopussa paljastuu että päähenkilön tyttöystävä on ollut kuollut koko ajan.
Tyttöystävä työskenteli ostoskeskuksessa, jossa hän kuoli ammuskelussa.
Kuollut tyttöystävä kuitenkin esiintyy elokuvassa ikäänkuin hän olisi elossa. Päähenkilö ei kuitenkaan muista tämän kuolemaa ennen loppua.

Epävarmaa tietoa muistista kaivettua:
Päähenkilö taistelee jonkinlaisia aavemaisia olentoja vastaan
Elokuva on todennäköisesti amerikkalainen. 90 luvun jälkeen tehty. Todennäköisemmin 00 jälkeen, mutta en vanno. Elokuva on ilmestynyt ennen vuotta 2020.
Tyttöystävä taisi työskennellä ostoskeskusessa jäätelökioskilla tai vastaavassa.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä on Odd Thomas (2013). Myös alkuperäisiä Dean R. Koontzin romaaneja on suomennettu muutama.

3 ääntä

Kommentit