30.1.2006

90-luvun alussa esitettiin televisiossa elokuva nimeltä "Pixote". Tiedän nyt, että kyseessä on brasilialainen elokuva vuodelta 1981 "Pixote - heikomman laki" (ohjaus Hector Babenco). Löytyisikö tätä elokuvaa mistään Suomen kirjastoista?

1.2.2006
1.2.2006

Hector Babencon Pixote-elokuva ei näytä olevan lainattavissa kirjastoista mistään päin Suomea. Syynä puuttumiseen kirjastojen kokoelmista voi olla paitsi se, ettei elokuva ole myytävänä myös se, ettei sille ole saatu lainausoikeuksia kirjastokäyttöön.

Ehkä se esitettäisiin televisiossa uudelleen, jos antaisit kanavalle palautetta.

Asiasanat