Tiedustelisin kirjaa Marja Bauerin tarina,joka kertoo paranemisesta amalgaamipaikkojen poiston jälkeen.Mikä on em.kirjan oikeinkirjoitettu nimi .

Kysytty

Tiedustelisin kirjaa Marja Bauerin tarina,joka kertoo paranemisesta amalgaamipaikkojen poiston jälkeen.Mikä on em.kirjan oikeinkirjoitettu nimi .

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä on ilmeisesti kirja nimeltä Märta Baerin tarina:
Märta Baerin tarina/[toim. Timo Elo.].- [Hki] : Terveyden maailma, 1986 (Forssa: Forssan kirjap.). ISBN 951-99748-8-1.
Kirjan saa kaukolainaksi esim. Porin kaupunginkirjastosta.