Tarvitsisin teoriatietoa polttoleikkauksesta.

Kysytty

Tarvitsisin teoriatietoa polttoleikkauksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjojen tarkemmat saatavuus- ja paikallaolotiedot voit tarkistaa käyttämällä yleisten kirjastojen tarjoamia tietokantoja.

COLIBRI – Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulun tietokanta:

Katainen, Harri: Aineliitostekniikka. Wsoy ammattikirjat. [Wsoy], 1989 ; Porvoo. 281 s. kuv. ISBN: 951-0-14495-9.

Heinäkari, Matti: Konepajapohjamaalit hitsauksessa ja polttoleikkauksessa / Matti Heinäkari. Helsinki Metalliteollisuuden kustannus, 1982. 37 s. kuv. 30 cm. Metalliteollisuuden keskusliiton tekninen tiedotus. 0785-6946 MET 14/82. ISBN: 951-817-101-7

Lahti, Seppo: Polttoleikkauskoneen valinta / Seppo Lahti. Ylivieska, Ylivieskan teknillinen oppilaitos 1996. 31 s. kuv. 30 cm. Työn valvoja: Korhonen Eero. Opinnäyte: Teknikkotyö Ylivieskan teknillinen oppilaitos. Koneautomaatio.

Rahja, Simo: Pullmax-hitsausviisteen laadun parametrit / Simo Rahja. Kokkola, Keski-pohjanmaan ammattikorkeakoulu. 45, [18] lehteèa kuv. Amk-opinnäytetyö Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, Tekniikan yksikkö, Kokkola Konetekniikan ja koneautomaation koulutusohjelma.

Happivuodot polttoleikkauksessa : Keinoja vuotojen aiheuttamien tapaturmien estämiseksi. [Helsinki] : Metalliteollisuuden Kustannus, 1986. 11 S. kuv. Tekninen Tiedotus Met 0357-7368 15/86. ISBN: 951-817-303-6.

Kurra, Ensio: Metallialan peruslaboraatio-ohjeita. Jyväskylä : Gummerus, 1975. 37 s. kuv. ISBN: 951-20-1372-X.

LINDA - yliopistokirjastojen yhteisluettelo

Veriö, Toivo: Hitsauksen, polttoleikkauksen, juotostöiden, laikkaleikkauksen ja hionnan aiheuttama tapaturman- ja palovaara / Toivo Veriö. Suomen palontorjuntaliitto, 1988. 259 s. : kuv. ; 21 cm. (Suomen palontorjuntaliiton julkaisu). ISBN: 951-9219-21-8 (sid.).

Haajanen, Marko: Kaasuleikkauspöydän suunnittelu / Marko Haajanen. Turun teknillinen oppilaitos, 1995. 17, [3] lehteä ; 31 cm. Opinnäytetyö. Erikoistyö : Turun teknillinen oppilaitos, koneosasto

Ala-Outinen, Markku: Maakaasun käyttö teräksen polttoleikkauksessa. [Espoo] : Neste, 1991. 56 s. : kuv. (Julkaisu / Neste, maakaasu. M, ISSN 0785-8183 ; 13). Laatinut Markku Ala-Outinen.

Niiranen, Hannu: Materiaalitoimintojen kehittäminen levyosa valmistuksessa / Hannu Niiranen. Turun teknillinen oppilaitos, 1994. 42, [16] lehteä ; 31 cm. Opinnäytetyö. Turun teknillinen oppilaitos, koneosasto.

Levanen, Tapio: Optisen polttoleikkauskoneen modifiointiin vaikuttavia tekijöitä / Tapio Levanen. Turun ammattikorkeakoulu, 1997. 32, [7] lehteä ; 31 cm. Opinnäytetyö. Erikoistyö : Turun ammattikorkeakoulu, koneosasto.

Polttoleikkaus / Jorma Männikkö ... [et al.]. Ammattikasvatushallitus ; [piirrokset: Esa Nurminen]. Helsinki : Valtion painatuskeskus, 1990. 76 s. : kuv. ; 30 cm. ISBN: 951-37-0035-6 (nid.).

Mäkitalo, Jukka: Polttoleikkausalustojen savunpoistojärjestelmän suunnittelu / Jukka Mäkitalo. [Turku] : Turun teknillinen oppilaitos, 1994. 21, [12] lehteä ; 31 cm. Opinnäytetyö. Erikoistyö : Turun teknillinen oppilaitos, koneosasto.

Järvinen, Reijo: Tulitöiden turvallisuus / [teksti: Reijo Järvinen] ;[kuvitus: Kalervo Järvensivu]. [Helsinki] : Suomen pelastusalan keskusjärjestö, 1999. (Tammer-paino). 52 s. : kuv. ; 30 cm. (Suomen pelastusalan keskusjärjestön julkaisu). 2. p. 1999. - 5. p. 2000. - 6. p. 2003. ISBN: 951-797-060-9 (nid.)

Lahti, Seppo: Polttoleikkauskoneen valinta / Seppo Lahti. Ylivieska Ylivieskan teknillinen oppilaitos 1996. 31 s. kuv. 30 cm. Työn valvoja: Korhonen Eero.Teknikkotyö, Ylivieskan teknillinen oppilaitos. Koneautomaatio.

ARTO - kotimaisten artikkeleiden viitetietokanta:

Leino, Kalervo: Polttoleikkauksen tarkkuuden parantaminen. Artikkeli kausijulkaisussa Hitsaustekniikka. - Helsinki : Suomen hitsausteknillinen yhdistys. - ISSN 0437-6056. 1995 : 2, s. 30-39.

Örn, Mikko: Terveys ja turvallisuus hitsauksessa ja termisessä leikkauksessa artikkeli kausijulkaisussa Hitsaustekniikka. - Helsinki : Suomen hitsausteknillinen yhdistys. - ISSN 0437-6056. 1997 : 1, s. 10.