Otsikko
Tarvitsisin kaiken mahdollisen tiedon jo edesmenneestä evankelistasta nimeltä Kathryn Kuhlman. En löydä hänestä yhtään mitään esim. netin kautta

Kysytty

Tarvitsisin kaiken mahdollisen tiedon jo edesmenneestä evankelistasta nimeltä Kathryn Kuhlman. En löydä hänestä yhtään mitään esim. netin kautta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Evankelista Kathryn Kuhlmanin elämästä on suomeksi ilmestynyt ainakin kaksi kirjaa: Helen Koolman Hosierin teos Kathryn Kuhlman ja Benny Hillin Kathryn Kuhlmanin avattu testamentti. Hän on lisäksi itse kertonut elämästään kirjoissa Minun elämäni ja Kuolematon ihme.

Kaikkia näitä teoksia löytyy pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoista.