Otsikko
Runo alkaa kai: Ken on kulkenut ajassa ihmisen tien. Hän on kulkenut kuoleman rantaa. Joka ainoan vaimosta syntyneenosa raskas on taakkoja kantaa. Kenen runo?

Kysytty

Runo alkaa kai: Ken on kulkenut ajassa ihmisen tien. Hän on kulkenut kuoleman rantaa. Joka ainoan vaimosta syntyneenosa raskas on taakkoja kantaa. Kenen runo?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Vilho Rantasen runo Ihmisen tie. Se löytyy hänen runoteoksestaan Runot. Kirja löytyy Kajaanin kaupunginkirjastosta ja sitä voit käydä kysymässä kirjaston neuvonnasta.