Otsikko
Onko tietoa n.vuodelta 1970 olevasta ryijymallista ”tulentumma”? Ostin sen Hakaniemen hallin yläkerrasta ennen helmikuuta 1972!(siitä vuosiarvio)

Kysytty

Onko tietoa n.vuodelta 1970 olevasta ryijymallista ”tulentumma”?
Ostin sen Hakaniemen hallin yläkerrasta ennen helmikuuta 1972!(siitä vuosiarvio)

Vastaus

Vastattu

Ainoa tieto, jonka onnistuin löytämään annetuilla tiedoilla, oli, että Tulen tumma -nimisen ryijyn on suunnitellut ehkä Hannamaija (tai Hanna-Maija) Teisko.

Lisätietoja ryijystä voisi mahdollisesti saada kysymällä Suomen käsityön museon tietopalvelusta: Tietopalvelu Suomen käsityön museossa | Käsityön museo (craftmuseum.fi)