Onko olemassa kirjaa joka kertoo versailles linnasta ennen ja jälkeen vallankumouksen :asukkaista,mitä tapahtui marie antoinette omaisuudelle puvut jne.

Kysytty

Onko olemassa kirjaa joka kertoo versailles linnasta ennen ja jälkeen vallankumouksen :asukkaista,mitä tapahtui marie antoinette omaisuudelle puvut jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Porin kaupunginkirjastossa on kaksi Marie Antoinetten elämäkertaa; kirjoittajina Joan Haslip ja Stefan Zweig. Ranskan vallankumouksen tapahtumia käsitellään teoksissa Bainville, Jacques: Ranskan historia sekä Aubry, Octave: Ranskan suuri vallankumous.
Englanninkielisestä Wikipediasta löytyy artikkeli Versailles'n historiasta (http://en.wikipedia.org/wiki/Palace_of_Versailles)