Otsikko
Onko mitään tietoa kyseisestä lasimaljasta. Ei mitään leimoja eli varmaan ulkomaista tuotantoa, mutta kaunis. Halkaisija 24cm ja korkeus 8cm.

Kysytty

Onko mitään tietoa kyseisestä lasimaljasta. Ei mitään leimoja eli varmaan ulkomaista tuotantoa, mutta kaunis. Halkaisija 24cm ja korkeus 8cm.

Vastaus

Vastattu

Ilman leimoja tunnistaminen on varsin vaikeaa, eli valitettavasti emme löytäneet tietoa maljastasi. Olisiko se tuttu jollekin lukijoista?