Otsikko
Onko Kivenlahden kirjastossa palautusluukkua? Jos ei, mikä on sitä lähin kirjastossa, jossa olisi?

Kysytty

Onko Kivenlahden kirjastossa palautusluukkua? Jos ei, mikä on sitä lähin kirjastossa, jossa olisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kivenlahden kirjastossa ei ole palautusluukkua. Lähimmät palautusluukut löytyvät Soukan ja Nöykkiön kirjastoista.

Soukan kirjaston osoite on Soukantie 4 ja Nöykkiön kirjasto löytyy osoitteesta Oxfotintie 4.